fbpx

BG online

Psihološka prva pomoć

Vežbe disanja koje pomažu kod stanja uznemirenosti

Na koji način vežbe disanja mogu pomoći kod stanja uznemirenosti? Možete li objasniti kako se one rade? Čitateljka BGonline-a Zorica J. Postavila je pitanje terapeutu Peđi Filipoviću.

-Pravilne vežbe disanja mnogo mogu pomoći u saniranju uznemirenosti. Važno je sledeće:
* koncentrišite se na disanje koje ne treba da bude automatsko
* svaki udisaj i izdisaj osvestite, da osetite kao da ” tuširate” svoje telo i biće, sa svakim udisajem i izdisajem
* sedite sa ispravljenim leđima, može i na fotelji, na krevetu, samo da su leđa ispravljena, ramena spuštena, a da lice nije u grču
* opustite svesno vaš grudni koš i stomak i duboko udahnite brojeći polako do 4
* obratite pažnju sad- izdisaj da bude što sporiji i brojite do 8
* smirite misli, smirite telo, sve što vas muči i pravi nedoumice pravi najstrašnije vrtloge u duši i umu. Kad se opustite, kad telo opustite i oklonite strah, svaki izazov se lakše rešava
* probajte i sa vežbama koje smo BGonline i ja objavili – osnažite svoja pluća, masirajte se po uputstvima, tapkajte…
Uz Vas sam, šaljem pozitivnu energiju i podršku za unutrašnji mir

Pedja Filipović
Foto: Dario Konstantinović

Osnažite pluća prirodnim putem

Vaša pitanja za saradnike BGonline-a možete postaviti mejlom: psiholoskapodrska011@gmail.com

© by BGonline. All rights reserved

Prijavite se za newsletter BGonline-a! Radite na sebi, tu uvek ima posla!

Ostavite komentar

Komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

To Top
PROČITAJTE I OVO:
Imam dvoje tinejdžera u kući i oni se ponašaju kao…
error: