fbpx

BG online

Sajam hortikulture
Psihološka prva pomoć

Vežbe disanja koje pomažu kod stanja uznemirenosti

Na koji način vežbe disanja mogu pomoći kod stanja uznemirenosti?

-Pravilne vežbe disanja mnogo mogu pomoći u saniranju uznemirenosti. Važno je sledeće:
* koncentrišite se na disanje koje ne treba da bude automatsko
* svaki udisaj i izdisaj osvestite, da osetite kao da ” tuširate” svoje telo i biće, sa svakim udisajem i izdisajem
* sedite sa ispravljenim leđima, može i na fotelji, na krevetu, samo da su leđa ispravljena, ramena spuštena, a da lice nije u grču
* opustite svesno vaš grudni koš i stomak i duboko udahnite brojeći polako do 4
* obratite pažnju sad- izdisaj da bude što sporiji i brojite do 8
* smirite misli, smirite telo, sve što vas muči i pravi nedoumice pravi najstrašnije vrtloge u duši i umu. Kad se opustite, kad telo opustite i oklonite strah, svaki izazov se lakše rešava
* probajte i sa vežbama koje smo BGonline i ja objavili – osnažite svoja pluća, masirajte se po uputstvima, tapkajte…
Uz Vas sam, šaljem pozitivnu energiju i podršku za unutrašnji mir

Pedja Filipović
Foto: Dario Konstantinović

Osnažite pluća prirodnim putem

Vaša pitanja za saradnike BGonline-a možete postaviti mejlom: psiholoskapodrska011@gmail.com

© by BGonline. All rights reserved

Prijavite se za newsletter BGonline-a! Radite na sebi, tu uvek ima posla!

Ostavite komentar

Komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

To Top
PROČITAJTE I OVO:
Imam dvoje tinejdžera u kući i oni se ponašaju kao…
error: