BG online

Intervjui

Tajna uspeha “Kraljevih čardaka”

EMOCIJE NE OSTAVLJAM KOD KUĆE (Vesna Kostadinović)

vesnacardaci1Ona je jedna od najmlađih i najuspešnijih poslovnih žena Srbije. Dobitnica je i priznanja za Ženu zmaja, a porodični hotel “Kraljevi čardaci SPA” na Kopaoniku koji je u vlasništvu Vesne i Milana Kostadinović iz godine u godinu postaje sve veći i snažniji brend.
Kad radite posao koji volite sa mnogo strasti, entuzijazma, ambicija i stila onda je uspeh neizostavan. Još ako u sve to dodate i neke od važnih začina kao što su sjajan odabir saradnika, pozitivne misli kojima počinjete svaki dan, veliku veru u svoje ideje i mogućnosti i razumevanje drugih uspesi će se uz mala spoticanja ipak nizati jedan za drugim.
Čime se rukovodite kada je reč o poslovanju i u kom pravcu pomerate granice i standarde?
-Na prvom mestu, na sve u “Kraljevim čardacima” gledam iz pozicije gosta, a ono što je u ugostiteljstvu često zanemareno su pažljivo odabrani zaposleni na svim pozicijama- kaže Vesna Kostadinović za BGonline. -Nedavno mi je jedan gost rekao da su radnici naš najveći kapital. Drago mi je da gosti to prepoznaju. Kad su zaposleni ljubazni a ne nametljivi, predusetljivi, fleksibilni i kad svi rade kao dobro uigran tim sa istim ciljem, to je onda dobitna kombinacija. Kad gost pored dobre usluge i komfora oseti i toplinu hotela, to je najlepše pomeranje granica.
Na šta nikad ne pristajete i kako biste nazvali vašu poslovnu filozofiju i pristup?
-Trudim se da budem spremna za kompromise, mada me je često teško ubediti u nešto suprotno od onoga u šta verujem. Slepo praćenje aktuelnih trendova je nešto što ne prihvatam, naročito kad je muzika u pitanju. U Čardacima je muzika koja se sluša u pivnici, lobby baru, a la cart restoranu i wellness zoni pažljivo birana i tu zaista nema kompromisa. U svaki posao je potrebno da se uključe emocije i to je na neki način moja poslovna filozofija.Pored toga, veoma je važno da volite ono što radite, a kad je reč o zaposlenima nikad se ne sme zaboraviti da je samo zadovoljan radnik dobar radnik.cardaciDejanovska2

Komšija u nevolji

Kako je “najzdravije” posmatrati konkurenciju?
-Kad sam počela da se bavim hotelijerstvom mnogo sam više pratila šta konkurencija radi i gde smo mi u odnosu na nju. Tad mi je to dosta pomagalo, trudila sam se da iz tog posmatranja učim, nikad nijedan hotel nisam posmatrala kao potencijalnu opasnost u poslu. Kako smo se širili, a samim tim i obim posla je bio veći, posao počinje da te sam nosi i nemaš mnogo vremena da posmatraš druge. Imas svoj put i samo utabavaš stazu…Danas na konkurenciju uglavnom gledam kao na prijatelja u nevolji. Često mi je bio potreban savet od iskusnijih kolega hotelijera, pa i pomoć kad iznenada otkaže neka tehnička stvar, a dešava se to, naročito na planini. Draž zdrave konkurencije je i tome da znate da niste sami kad ne ide kako bi trebalo i da istom merom kolegama vraćate. Hoteli na Kopaoniku imaju lepo razvijenu svest o međusobnom pomaganju i podršci koju dajemo jedni drugima. Mi funkcionišemo više kao dobar komšiluk nego kao konkurencija.
Kako prevazilazite “loše dane” u poslu?
-Prvo sebi pustim neku od omiljenih pesama, malo glasnije dok radim, a ako to ne pomogne izađem iz kancelarije, popijem kafu sa suprugom, prijateljicama, resetujem se malo pa nastavim.
Da li je lakše ili teže ženama u sferi biznisa?
-Mislim da je nevažno da li ste žena ili muškarac u biznisu, već koliko ste jaki da izgurate ono u šta verujete.

Branka Gajić

© by BGonline. All rights reserved
Ostavite komentar

Komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Sajt u boji
To Top
PROČITAJTE I OVO:
U svetu gde se svi takmiče da budu bolji, uspešniji,…