BG online

Sajam automobila
Roditeljstvo

Kreativna školica uspeha putuje po Srbiji

Otvaranje puteva ka školskom uspehu i zdravom učenju

“Jedan od zadatka Kreativne školice uspeha je i da razvije intelektualne, emocionalne i socijalne sposobnosti, kao i navike dece koje su neophodne za postizanje uspeha u školi, a iznad svega za razvijanje ljubavi prema učenju…”

Razmišljajući o tome kako da program koji tako dobro “radi” u praksi što pre učini dostupnim što većem broju dece, učitelj Momčilo Stepanović je kreirao franšizu Kreativna školica uspeha, franšiza je poslovni model koji pruža mogućnost zakupa prava korišćenja, proizvodnje ili distribucije programa, proizvoda ili usluga. Može podrazumevati ekskluzivno pravo upotrebe određenog programa ili brenda, pružanje usluge posebnog kvaliteta, korišćenje intelektualnih ili materijalnih resursa koji već imaju neko svoje mesto na tržištu.

Šta podrazumeva franšiza Kreativna školica uspeha?

Pravno lice koje zakupi franšizu samostalno okuplja grupe za obuku ili sprovodi program sa decom koja su već korisnici nekih drugih usluga. Time utiče na ekskluzivnost svoje ponude i stiče prednost na tržištu. U uslovima konkurencije to može biti jedan od opredeljujućih faktora korisnika – svako ide tamo gde dobija više.

Zašto smatrate da se sa Kreativnom školicom uspeha dobija više?

Zato što je kinestetičko učenje najprirodniji način učenja, a u praksi je gotovo nepoznato. U našim uverenjima živi stav da učenje ne može da se odvija drugačije osim kroz sistem “sedi i uči”. Čak i među nama koji smo odrastali u prošlom veku bilo je malo onih koji su obožavali da sede i uče. Današnja deca to sve češće javno odbijaju. Svet njihovog odrastanja je drugačiji, a prilagođavanje na uslove školskog života i rada, sporije i teže. Kreativna školica premošćava jaz između detinjstva i škole. Njen zadatak je, kao što i naziv kaže, da otvori puteve ka školskom uspehu i ka zdravom učenju. Takođe, njen zadatak je i da razvije intelektualne, emocionalne i socijalne sposobnosti i navike dece koje su neophodne za osvajanje uspeha u školi, a iznad svega za razvijanje ljubavi prema učenju.

Kako se dolazi do franšize?

Postoji nekoliko modela, u zavisnosti od uslova u kojima posluje zakupac i poslovnog plana koji ima. Do franšize se dolazi zaključivanjem odgovarajućeg ugovora u kojem se preciziraju detalji. Za potencijalne zakupce franšize obezbedili smo različite vrste stimulacije, o čemu se konkretno dogovaramo u skladu sa poslovnim planom. Više informacija o proceduri je dostupno na linku: http://www.kreativniucitelji.edu.rs/akreditovani-seminari/fransiza-kreativna-skolica-uspeha/

Po čemu se prepoznaje da su deca prošla obuku?

Deca se obučavaju po posebnom, potpuno definisanom programu, čija je osnova kinestetičko učenje. Radni materijal uključuje specijalno kreiranu radnu svesku i ostala didaktička sredstva. Na kraju obuke, deca dobijaju sertifikat o završenoj obuci, ali to nije najvažnije, već ono što ponesu u svojim sposobnostima, uverenjima, navikama i znanjima – u svojim ličnostima. Najvažnije je da u školu polaze sa maksimalno razvijenim kapacitetima, intelektualno, emocionalno, fizički i socijalno znatno spremniji nego što bi bili bez obuke.

Više o radu Kreativnih učitelja kao i o programima rada sa decom možete videti na sajtu http://www.kreativniucitelji.edu.rs/
Kontakt radi uspostavljanja saradnje možete ostvariti na [email protected] ili putem telefona 064/8017038

Intervju sa Kreativnim učiteljem:

Intelektualni treninzi za dobru i pametnu decu

© by BGonline. All rights reserved

Prijavite se za newsletter BGonline-a! Radite na sebi, tu uvek ima posla!

Ostavite komentar

Komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

To Top
PROČITAJTE I OVO:
Prepoznaj, prihvati, razumi, reci kako se osećaš, postavi granice Upoznali…