fbpx

BG online

ZDRAVLJE

Kako osnažiti duh i telo?

Pohvalite sebe za sve dobro što ste uradili

Koje dnevne rutine treba imati kako bismo sačuvali svoje zdravlje, od ishrane pa do psihe?
Kako početi dan, kako se ponašati odgovorno prema sebi, šta pomaže da bolje spavamo?- pitanje je koje je čitateljka BGonline-a postavila naturologu Georgiju Nazarovu.

-Našli smo se u specifičnim uslovima, borimo se sa neprijateljem kojeg ne poznajemo, u situaciji smo o kojoj vrlo malo znamo. Važno je u svemu tome ostati pribran i sačuvati sebe, a nakon svega izaći iz toga jači i bolji. Predlažem da u ovom periodu poradimo na smislu svog života, da sagledamo svoje ciljeve, preispitamo se kako živimo i zašto smo tu. Veoma je važno da sebi ne stvaramo paniku i u miru reagujemo, šta god da se dešava uz dobro promišljanje i kvalitetan odgovor za sve što uradimo.
Ukoliko okolnosti nalažu da više vremena provodimo u kući nego inače, važno je da dobro isplaniramo svoje vreme. Polarni istraživači su to radili. Boravili su na izuzetno niskim temperaturama, u malom prostoru sa više ljudi, a dobro isplaniran dan im je omogućio da održe dobro stanje psihe i budu efikasni u dužem periodu i da opstanu u surovim uslovima. To treba i mi da radimo, da imamo plan za svaki svoj dan, uz faze odmora i nagrađivanja sebe za sve ono dobro što smo uradili.
Napišite na papir šta želite da uradite u narednom periodu, svakog dana se potrudite da nešto od toga uradite, pohvalite sebe za ono što ste uradili i prekrižite to što ste obavili. Na kraju dana sebe pomazite po glavi, čestitajte sebi na tome.
Kad je reč o ishrani, veoma je važno obratiti pažnju da ne upadnemo u zamku konstantnog jela kojim pokušavamo da se umirimo. Pobrinite se za to da vam hrana koju biste mogli da stalno uzimate ne bude pri ruci, već da je na primer zatvorena u frižideru. Kad jedete, sedite i posvetite se svom obroku, bez gledanja televizije, napetosti i svađe. Potrudite se da uz obrok imate što više zeleniša, a kopriva, maslačak i bokvica su odlična dopuna salatama. Oni će osnažiti vaš imuni sistem uz dodatak limuna i jabukovog sirćeta. Ne treba zaboraviti ni sjajni beli luk koji je odličan za jak zaštitni sistem, ali ni na začine poput kurkume, karija, ljute papričice. Beli luk jedite onoliko koliko vam prija. Možete postepeno povećavati količinu belog luka, ali povedite računa da prija vašem stomaku. Crni luk ima slično delovanje i jedite ga zajedno s klicom jer se u njoj nalaze korisne materije uzete iz celog ploda. Začini koje koristite treba da su bez soli i aditiva, potpuno prirodni, oni koji se vekovima koriste. Sad je dobro nastaviti sa tom tradicijom.
Povedite računa o tome da svež vazduh bude u prostoru u kojem boravite i da sunce ima mogućnost da uđe u vaš stan. Ono uništava mikroorganizme i čisti prostor. Verujem da sunce i u ovom slučaju može da nam bude jako dobar prijatelj.
Vodite računa o tome da dobro spavate jer je kvalitetan san izuzetno važan. Najbolje je zaspati pre 23h. Ako to uradimo naš zaštitni sistem će bolje funkcionisati. Naspavajte se, potrudite se da legnete ranije i ustajete ranije.
Svoj dobar san i jelo treba da zaslužimo, a nesanicu ćemo imati ako smo uznemireni i nismo tokom dana imali dovoljno aktivnosti ili ako pred spavanje gledamo sadržaje koji nas uznemiravaju. Obezbedite sebi zdravu zonu za prelazak u san. Ako se prijatno umorimo tokom dana bolje ćemo spavati, a ako se prejedamo oslabićemo zaštitni sistem i ugojiti se.
Koristite stepenice u prostoru ako ih imate i ako ste u fizičkoj kondiciji za to. Možete staviti na ruke pola sata dnevno tegiće od 100g, pola kg ili kilogram i obavljati neke aktivnosti, prati sudove, sređivati kuću i to će vam biti sjajan trening. Tako ćete ojačati telo. Te tegiće možete i sami napraviti od pamučnog materijala koji ćete napuniti peskom, solju, brašnom.
Potrudite se. Verujem da možemo prevazići ovu situaciju i da itekako svojim radom možemo unaprediti svoje stanje i iz svega izaći psihički i fizički jači nego kad smo u ovo ušli, samo treba da uložimo svoj trud.

Georgij Nazarov
Foto: Dario Konstantinović

Knjige Georgija Nazarova možete poručiti i putem BGonline-a, telefonom 066 060820 ili porudžbenicom:
Isporuka na teritoriji Srbije
Promotivna cena knjige Tajne pravilne ishrane I deo je 750 dinara + PTT troškovi
Promotivna cena knjige Tajne pravilne ishrane II deo je 750 dinara + PTT troškovi
Promotivna cena knjige Tajne zdravog srca je 750 dinara + PTT troškovi
Promotivna cena knjige Zdrava glava je 750 dinara + PTT troškovi
Promotivna cena knjige Zdravlje bez kompromisa je 750 dinara + PTT troškovi
Promotivna cena knjige Tajne čišćenja mozga je 750 dinara + PTT troškovi
Promotivna cena knjige Kako se najlakše ugojiti i oslabiti? (prvi i drugi deo) je 800 dinara + PTT troškovi
Promotivna cena knjige Kuvar zdrave ishrane (3 knjige) je 999 dinara + PTT troškovi




Saveti i intervjui Georgija Nazarova:
Jedete li kad ste gladni ili kad ste nervozni?
7 koraka do optimalne težine
Prolećno čišćenje organizma
Promenom životnih navika pobedite bolest
Tajne čišćenja mozga
Kako vratiti normalan obim želuca i creva?
Kako se najlakše ugojiti i oslabiti?
Kako sačuvati pamćenje i koncentraciju?
“Zdravlje bez kompromisa” Georgija Nazarova
Georgij Nazarov, učitelj zdravog života
Odmor od hrane čuva zdravlje
Ukusne a niskokalorične špagete
Stres je jedna od najboljih stvari koja se dogodila savremenom čoveku
Zdravlje je uvek u našim rukama
Tajne čišćenja mozga
Zdrav doručak i “metla za creva”
Izlečite glavobolju bez lekova
Posledice života u petoj brzini
Limun i nana za bolju koncentraciju
Neaktivnost i nezadovoljstvo vode ka bolesti
Zašto je dobro kontrastno tuširanje?
Kako pravilno pripremiti krompir?
Tajne “čišćenja mozga”
Recept za zdravu čokoladu
Vegetarijanski puter

© by BGonline. All rights reserved

Prijavite se za newsletter BGonline-a! Radite na sebi, tu uvek ima posla!

Ostavite komentar

Komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

To Top
PROČITAJTE I OVO:
O mom receptu za gibanicu koja ne goji dugo se…
error: