fbpx

BG online

Lični razvoj

Gubite li kontrolu nad svojim emocijama?

Možete savladati svoje misli

Suočavanje sa strahovima je čin hrabrosti, ali to ne morate da radite sami. Knjiga Džezmin Kirkbrajd “Samo bez panike” sadrži mnogo jednostavnih saveta i tehnika koji vam mogu pomoći da izađete na kraj sa panikom i brigama. Najbolje od svega je to što ćete vremenom otkriti zaista sjajnu osobu: sebe!
Ovde ćete naučiti tehnike koje će vam omogućiti da umirite svoj um. Savetima, predlozima i citatima, ova će vam knjiga pomoći da se i osećate mnogo opuštenije i živite kvalitetnije.

Šta je anksioznost?

Anksioznost je sasvim normalno ljudsko osećanje, baš kao i bes, sreća ili tuga. Razlikuje se od straha, jer strah postoji da nas upozori na stvarnu opasnost u trenutku, dok se anksioznost koncentriše na nešto što nije objektivno opasno ili nije opasno u tom trenutku. Strah osećate kad vidite da auto u punoj brzini naleće na vas, a anksioznost osećate u vezi sa ispitom ili razgovorom za posao.
Strah i anksioznost ipak mogu biti veoma slični po osećaju jer i jedno i drugo telo uvode u prirodno stanje koje se zove „bori se ili beži“, kad ste na oprezu i puni adrenalina. Kako je anksioznost prirodna biološka reakcija, vrlo je verovatno da nikad neće u potpunosti nestati, ali postoji dosta toga što možete uraditi da izađete na kraj sa svojom anksioznošću i prihvatite je, umesto da je pustite da ona vlada vama.

UZROCI ANKSIOZNOSTI

Ono zbog čega se osećate anksiozno ne mora uvek da ima smisla, čak i ako su to vaše sopstvene brige! Malo anksioznosti je normalno, ali uz previše anksioznosti imate osećaj da gubite kontrolu nad svojim emocijama. Kad se to desi, vreme je da stupite u akciju i savladate paniku, a ova će vam knjiga u tome pomoći.
Anksioznost je prirodan proces – mehanizam za preživljavanje našeg tela koje reaguje na opasnost, samo što ga naši preaktivni mozgovi prevare tako da misli kako opasnosti ima i tamo gde je nema. Nemojte biti prestrogi prema svom telu, svom mozgu ili sebi. Anksioznost je prirodna i normalna, ali joj ne morate dozvoliti da vam uništi život.

KAKO STRES DOPRINOSI ANKSIOZNOSTI?

Stres je nazvan „epidemijom 21. veka“, pa ako se osećate zatrpani obavezama, niste jedini, ali to što svi osećaju stres, ne znači da je to u redu. Stres se javlja u vezi sa određenim događajima zbog kojih osećate pritisak, kao što su kratki rokovi ili suviše stvari koje morate da uradite tokom jednog dana. Kao reakciju na to, telo oslobađa hemikalije ne bi li pomoglo da damo najbolje od sebe u dužem vremenskom periodu. Neželjene posledice uključuju osećanje anksioznosti, a ona se može zadržati u vezi sa onim što je izazvalo stres, čak i pošto te stvari više nema, posebno ako je kod nas uobičajeno da smo pod stresom. Zato su kod mnogih ljudi stres i anksioznost usko povezani.
Svako iskusi anksioznost na drugačiji način. Uopšteno, međutim, možete osećati mučninu, napetost mišića, povišeni krvni pritisak, brze ili neravnomerne otkucaje srca, probadanja i jezu, blagu vrtoglavicu ili poteškoće sa spavanjem. Anksioznost može uticati i na vaše misli: možete se osećati kao da ste na ivici, strepeti, brinuti znaju li drugi da ste anksiozni, osećati kao da vam je glava puna misli, imati cikluse negativnih misli, osećati se nemirno, neprestano razmišljati o negativnim iskustvima ili se osećati otupljeno i odvojeno od ostatka sveta. Možete imati i napade panike.

Knjigu “Samo bez panike” po ceni od 737 din. +troškovi dostave možete poručiti telefonom 066060820 ili putem porudžbenice:



     

     

    © by BGonline. All rights reserved

    Prijavite se za newsletter BGonline-a! Radite na sebi, tu uvek ima posla!

    Ostavite komentar

    Komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    To Top
    PROČITAJTE I OVO:
    Ko je glavni, šta ako se posvađamo? Radite sa svojom…
    error: