fbpx

BG online

ZDRAVLJE

Koliko nam hleba treba dnevno, a koja namirnica je najveći “negativac”?

Svedoci smo toga da su mediji, internet i društvene mreže preplavljeni savetima za mršavljenje, instant dijetama i brzim rešenjima za skidanje viška kilograma koji mogu odvesti korisnike ovakvih metoda u velike zdravstvene probleme. Posebno osetljiva kategorija na tom putu su mladi.”DIJETA ZA TINEJDŽERKE – UPS !” je namenjena mladim devojkama koje žele da vode računa o svojoj telesnoj težini, ali tako da ni na koji način ne ugrožavaju svoje zdravlje niti ometaju rast i razvoj.tinejdzeri
Autorka dr Jagoda Jorga u ovoj knjizi otkriva kako izgleda plan individualne ishrane i vežbanja, ali i kako ih uz neka nova znanja i veštine, devojke mogu primeniti i same.
Od početka lekarske karijere dr Jorga se bavila i naučnim istraživanjem, edukacijom mladih i lečenjem različitih oboljenja koja zahtevaju dijetoterapiju.

Iz knjige “DIJETA ZA TINEJDŽERKE – UPS !”

tinejdzeri1Koliko nam hleba treba dnevno?
Do 19. godine poreporuka je da to bude 200g hleba dnevno, odnosno 4 porcije odgovarajućih namirnica. Fabrički sečen tost težak je 30g, a kifla za sendvič oko 120g.
Čak i u strogim dijetama za mršavljenje preporučuje se dnevno od 100g do 120g hleba dnevno ili odgovarajuće zamene, nikad ispod toga.
Hleb je nezaobilazna podloga za divne, hranljive sendviče, a tortilja odličan fišek za gomilu seckanog povrća, s malo piletine ili jajetom.
Top listu negativaca na listi nepoželjnih namirnica predvodi lisnato testo. Ako na parče hleba staviš list šunke i list finog žutog kačkavalja, pa sve to lepo dekorišeš crvenom paprikom- to će ukupno imati 230 kalorija. Čak dva takva sendviča i šolja jogurta(nemasnog) jedva će stići kalorije koje se nalaze u 100g žu-žu peciva!
Pica pripremljena po originalnom italijanskom receptu ima istu kalorijsku vrednost kao hleb! U pitanju su samo dodaci. Kad na testo za picu dodaš šunku, sir i paradajz, ona je dobar izbor kad nisi kod kuće. Važno je da sastojci budu kvalitetni, da šunka bude nemasna, sir kvalitetan,a paradajz pravi. NE kečap! Dovoljno ti je jedno parče.

Plan individualne ishrane i vežbanje uz neka nova saznanja i veštine iz knjige tinejdžerke mogu primeniti i same, s tim što se u knjizi nalazi i mnogo toga što će koristiti roditeljima koji žele da se uključe u sve to. Dr Jagoda Jorga je specijalista za ishranu. Naučne činjenice je pretočila na razumljiv način koji može pomoći da današnje tinejdžerke razreše mnoge dileme.   

Knjigu „DIJETA ZA TINEJDŽERKE – UPS !“ po ceni od 1500 din+troškovi dostave možete poručiti tel.066060820 ili putem porudžbenice:



     

     

    © by BGonline. All rights reserved

    Prijavite se za newsletter BGonline-a! Radite na sebi, tu uvek ima posla!

    Ostavite komentar

    Komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    To Top
    PROČITAJTE I OVO:
    Ono u šta verujemo postaje naša stvarnost Ako očekujete da…
    error: