Prebrodite smetnje u komunikaciji
Umeće dobre komunikacije nije urođena osobina, već se uči. U tome nam može pomoći priručnik za ovladavanje veštinama komunikacije koji je napisao psiholog i ekspert za komunikaciju Fridman Šulc fon Tun. Njegova knjiga „Kako razgovaramo“ popularna je u školama, univerzitetima i na obukama za poslovne veštine. Namenjena je širokoj publici jer obezbeđuje alate i putokaze za poboljšanje svakodnevne komunikacije.
Sve što nisam naučio na fakultetu…
Ponekad razgovori s drugima vode do nesporazuma koji mogu prerasti u svađe, a da čak i nije jasno šta je uzrok tome. Knjiga „Kako razgovaramo“ analizira tipične smetnje u komunikaciji i nudi pristupe koji nam mogu pomoći da razumemo konkretne probleme i ostvarimo u svim oblastima života bolje međuljudske odnose. Namenjena je širokoj publici jer obezbeđuje alate i putokaze za poboljšanje svakodnevne komunikacije. “Kako razgovaramo” analizira tipične smetnje u komunikaciji i nudi pristupe koji nam mogu pomoći da razumemo konkretne probleme i ostvarimo u svim oblastima života bolje međuljudske odnose.
“Ovu knjigu ne bih ni pisao da njen sadržaj nije bio značajan i za moj sopstveni život. Kada sam na kraju školovanja dobio diplomu, kao „potvrdu zrelosti“, moja sposobnost za komunikaciju sastojala se pre svega u tome da prefinjenim, učenim jezikom govorim o sadržajima za koje mi je nedostajala svaka iskustvena podloga. Umesto da razumemo i izrazimo ono što smo doživeli, učili smo da pametujemo i komentarišemo ono što nismo doživeli. Na to se neću samo žaliti, moguće je i da je ta sposobnost išla naruku mojoj univerzitetskoj karijeri, ali to nije razlog da se ti rituali otuđenja od sopstvene stvarnosti na univerzitetu ovekoveče. S potvrdom zrelosti, to jest diplomom u ruci, osećao sam se „neobrazovanim“ kad je reč o opštenju s drugim ljudima. Na univerzitetu nije bio predviđen ni jedan jedini čas za temu „kako se ophodim prema sebi i drugima?“ Prilikom donošenja odluke da studiram psihologiju određenu ulogu sigurno je odigrao i moj unutrašnji nemir, činjenica da sam se osećao nesigurnim i tapkao u mraku kad je reč o onome što se odigrava između mene i drugih ljudi. Ispostavilo se, doduše, da je cilj koji sam sebi prilikom studija izgleda potajno postavio – da uvek budem gospodar situacije i da nadmoćno zadržim pregled nad njom – bio zabluda. Naučio sam da u probleme zapadam upravo ako sledim taj cilj. Pa ipak (i upravo zato) moja osnovna psihološka oruđa, koja su u ovoj knjizi sadržana, pomogla su mi da se bolje snađem u odnosima s drugim ljudima…”
Knjige “Kako razgovaramo 1” i “Kako razgovaramo 2” po ceni od 999 din (cena za jednu knjigu)+troškovi dostave možete poručiti telefonom 066060820 ili putem porudžbenice: