BG online

Estetika

Kako da smršate, ali stvarno?

Knjiga „Pravilna linija ishrane“ dr Suzan Pirs Tompson zasnovana je na najnovijim dostignućima neuropsihologije i biologije, kao i na njenoj uspešnoj praksi. Ona objašnjava zašto ljudi koji očajno žele da oslabe – gotovo nikad u tome ne uspeju. Odgovor je jednostavan: naš mozak blokira gubitak težine.
Uz ovu knjigu ćete naučiti kakvu ulogu u procesu mršavljenja igra vaš nivo podložnosti određenim namirnicama, odakle dolazi vaša neutoljiva glad i kako se s ovim urođenim osobinama mozga izboriti. Dr Suzan vodi čitaoce kroz faze „Pravilne linije ishrane“ od početnog gubitka težine, preko održavanja stečenog, do konačne pobede, a njen dinamičan plan ishrane mogu da primene svi počev od vegana, pa preko onih koji se hrane bez glutena, drže paleo ili keto dijetu, do onih koji jedu sve što im dođe pod ruku.

Brašno i šećer stvaraju zavisnost

Šta nas uporno sprečava da se uspešno izborimo sa pravilnom ishranom?
Dr Suzan Pirs Tompson u svojoj knjizi govori i o snazi volje, a po njenom mišljenju ona nije dovoljna za gubljenje kilograma. Uporedila je četiri stvari koje izazivaju zavisnost: kokain, heroin, brašno i šećer. U osnovi, sve su to biljke koje obradom postaju esencije, odnosno koncentrati, a po autorkinom mišljenju od svih ovih koncentrata, šećer stvara najveću zavisnost, a odmah za njim je brašno.

Brz život i brza hrana

Ova knjiga priprema za razna iskušenja i izazove vreme u kome živimo brzo, a i brzo se hranimo. Nezdrava hrana je najjeftinija i najpristupačnija, a istina je da čak smršati nekoliko kilograma i nije veliki problem, već je veći problem da se postignujt rezultat održi.
Dr Suzan kaže da umereni Low Carb, tj. ishrana s limitiranom količinom ugljenih hidrata jeste način da se izleči gojaznost, kao i da masti nisu bauk i ne izazivaju zavisnost.
U knjizi ćete saznati na koji način, u delu mozga nad kojim nemate nikakvu kontrolu koji je zadužen za najbazičnije stvari poput disanja, bude blokiran hormon koji signalizira sitost.
To nije deo mozga koji ima veze s voljom i razumom, koji znate da naterate da radi za vas kad vam je potrebno. A ono što blokira taj deo mozga da radi svoj posao je ŠEĆER.
U knjizi postoji test za zavisnost od hrane. Po dr Suzan prve dve pravilne linije ishrane su šećer i brašno.
Među zavisnicima od hrane ima 80% zavisnih od šećera i 20% onih “navučenih” na brašno. Treća pravilna linija su redovni obroci, tri puta dnevno, da se zna kada je doručak, kad ručak i kada večera, dok je na četvrtoj pravilnoj liniji ishrane merenje hrane.

Knjigu “Pravilna linija ishrane” Suzan Pirs Tompson možete poručiti po ceni od 899 din tel 066060820 ili putem porudžbenice:



 

 

© by BGonline. All rights reserved

Prijavite se za newsletter BGonline-a! Radite na sebi, tu uvek ima posla!

Ostavite komentar

Komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

To Top
PROČITAJTE I OVO:
Napravite sebi vreme za ono što je istinski važno... Vreme…