Kraljevi čardaci, hotel koji se nalazi na Kopaoniku pored brojnih sadržaja koji su namenjeni za odmor i opuštanje tokom cele godine, ima i svoj festival, kozmetičku liniju, a od nedavno i modnu liniju “Kraljevsko novo odelo” čiji je idejni tvorac direktorka marketinga Kraljevih čardaka Vesna Kostadinović.

Vesna Kostadinović
Naš festival nema loših muzičkih ,,talasa,,, Kod nas ne mora sve čime se bavimo da bude profitabilno, kao što to nije i većina segmenata sadržaja hotela. Najlepši deo poslovanja je za mene onaj kad se radi iz zadovoljstva, bez opterećenja profitom, zato što nešto voliš, pa i kada znaš da je za takve stvari publika malobrojna, ali istovremeno vrlo vredna i kvalitetna. Ta publika(gosti) prepoznaju sve lepe stvari koje radimo, a koje jednom hotelu nisu svojstvene i to ima mnogo veći značaj na duge staze. Na taj način mi negujemo brend Kraljevi čardaci. Nedavno mi je moja draga prijateljica Afrodita Bajić rekla da je retkost da se čovek bavi ozbiljnim poslom, a pri tom ne izgubi dušu i tu dušu stalno ,,zaliva”, a ovo što mi u Čardacima radimo, sada i sa KNO je zalivanje duše Čardaka.
Zahvaljujući Nikoli Paniću našem art direktoru sve se brzo razvijalo. Imala sam ideju kako garderoba treba da izgleda, da bude planinski nosiva i da ima svoju priču kroz poruke koje su se našle na ilustracijama. Želela sam da ništa na komadima ne bude pretenciozno i po svaku cenu da se vide Čardaci, pa sam tako došla do ideje da na ilustracijama budu kralj i kraljica sa malim krunicama iznad glava. Te krunice su naš logo. Nikola je sve brzo ilustrovao i naše KNO se našlo u proizvodnji.
