BG online

ZDRAVLJE

Kako vratiti normalan obim želuca i creva?

Tehnike za sprečavanje prejedanja

Izbegavajte da idete u kupovinu prehrambenih namirnica praznog stomaka jer kad ste siti kupićete mnogo pihvatljiviju količinu hrane, poručuje naturolog Georgij Nazarov, autor brojnih knjiga o tome kako možemo unaprediti svoje zdravlje. Po njegovim rečima, osnovni razlozi zbog kojih dolazi do rastezanja želuca i creva, a time i uzimanja sve većih količina hrane koje stvaraju sve kratkotrajniji osećaj sitosti  su: uzimanje hrane siromašne esencijalnim i vitalnim sastojcima i industrijski pripremljene hane, neintegralne, pržene, dinstane, pogrešno kuvane, podgrevane, konzervirane hrane, jelo na nervnoj bazi, prekomerno gurmansko uživanje u hrani koje organizam ne može fiziološki da prati, uverenje da svaki put kad zaboli ili zakrči stomak treba da uzmemo hranu, grickanje, prečesti obroci (ako se ne poštuje pravilo minimalne pauze posle osnovnog oboka od 4 sata, a od voćnog obroka od pola sata do jednog sata, dolazi do mešanja delimično obrađene i tek dospele hrane i njenog dužeg zadržavanja u organima za varenje).
-Predlažem da se tokom najmanje dva meseca vodi dnevnik ishrane detaljno upisujući u njega šta, kada i koliko ste pojeli i popili tokom dana i noci. Svakako zapisite odmah, a ne kasnije po sećanju koje ponekad hoće da nas izda- jedan je od saveta Georgija Nazarova koji je mnogim ljudima pomogao u izlečenju od različitih bolesti.

Čaša vode pola sata pre obroka

Georgij Nazarov u svojim knjigama „Kako se najlakše ugojiti i oslaviti“ I i II deo kaže da je prebrzo unošenje hrane još jedan uzrok uzimanja prevelikih količina hrane.
-Da bi mozak registrovao sitost potrebno je da prođe oko 20 minuta od početka obroka. Prosečno trajanje obroka je sad mnogo kraće, a razvojem trenda fast food hrane, kao i bržeg načina života, ljudi jedu sve brže bukvalno gutajući hranu. Da bi nam olakšali gutanje, pravi se hrana koja praktično ne mora da se žvaće, pa tako ljudi jedu mekani beli hleb, kifle ili pice od belog brašna. Za razliku od te hrane kad uzmemo kompleksne integralne proizvode kao što su interalni hleb bez kvasca koji se hiljadama godina koristi u ljudskoj ishrani, on zahteva dobro žvakanje čime stvaramo tečnu kašicu koja se vrlo lako i brzo vari. Loše sažvakanu hranu teško je progutati, pa zato ljudi obično koriste tečnost uz obrok čime još više otežavaju ili onemogućavaju varenje. Komadi na brzinu pojedene hrane duže se zadržavaju u organima za varenje često truleći i ostavljajući obilne naslage na debelom crevu. Usvajanje hrane pojedene na takav način je nepotpuno, zato ni malo ne čudi što se nakon na brzinu pojedenog obroka ubrzo javlja želja za ponovnim. Predlažem da orok traje minimum 20 minuta, a da pre obroka odlučite koju hranu ćete jesti i stavite je ispred sebe. Pojedite je bez kasnijeg dodavanja. Takođe je važno znati da popijena čaša vode pola sata pre obroka poboljšava proces varenja i omogućava da koristite realnije količine hrane.
U knjizi „Kako se najlakše ugojiti i oslabiti“ (I i II deo) Georgija Nazarova saznaćete i kojih je to 7 koraka u rešavanju problema gojaznosti i celulita, kako prirodnim putem očistiti debelo crevo, povratiti normalan obim želuca i creva, očistiti organizam od soli, kako održavati higijenu na zdrav način, odmarati od hrane, raditi vežbe za formiranje tela, podmladiti kožu i telo, obezbediti sebe antioksidansima, kako izgeda jelovnik za 7 dana, a kako recepti za jela i napitke, kakav uticaj ima sauna na zdravlje…

Foto: Ema Bednarž

Knjigu „Kako se najlakše ugojiti i oslabiti“ (I i II deo) po ceni od 700 din. + troškovi dostave (za obe knjige) možete poručiti telefonom 066060820 ili putem porudžbenice:



Knjige Georgija Nazarova
1.Tajne pravilne ishrane I deo
2.Tajne pravilne ishrane II deo
3.Tajne zdravog srca I deo
4.Zdrava glava
5.Zdravlje bez kompromisa
6.Tajne čišćenja mozga
7.Kako se najlakše ugojiti i oslabiti? (prvi i drugi deo)
možete poručiti  OVDE

Zdravlje je uvek u našim rukama (Georgij Nazarov)

Saveti i intervjui Georgija Nazarova:
Tajne čišćenja mozga
Kako se najlakše ugojiti i oslabiti?
Stres je jedna od najboljih stvari koja se dogodila savremenom čoveku
Kako sačuvati pamćenje i koncentraciju?
“Zdravlje bez kompromisa” Georgija Nazarova
Georgij Nazarov, učitelj zdravog života
Ukusne a niskokalorične špagete
Zdrav doručak i “metla za creva”
Izlečite glavobolju bez lekova
Posledice života u petoj brzini
Limun i nana za bolju koncentraciju
Neaktivnost i nezadovoljstvo vode ka bolesti
Zašto je dobro kontrastno tuširanje?
Kako pravilno pripremiti krompir?
Tajne “čišćenja mozga”
Vegetarijanski puter

© by BGonline. All rights reserved

Prijavite se za newsletter BGonline-a! Radite na sebi, tu uvek ima posla!

KupiKupi.rs
Ostavite komentar

Komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Sajt u boji
To Top
PROČITAJTE I OVO:
Spas od vrućine i posledica visokih temperatura S ciljem zaštite…