fbpx

BG online

Lični razvoj

Da li vam je porodica na prvom mestu?

7 navika uspešnih porodica

Mnogi ljudi pod pritiskom svakodnevice često zaborave na važnost porodice. Autor knjige “7 navika uspešnih porodica” podseća da treba razmisliti o tome da su poslovne obaveze koje imamo privremene, da na vaše mesto može doći neko drugi, da će preduzeće i dalje postojati, a vaš će se život veoma promeniti kad odete i više ne budete imali potvrde o svojoj nadarenosti i sposobnosti.
Vaša se uloga u porodici nikad ne završava i tu vas niko ne može zameniti, a uloga u porodici je jedna od malobrojnih trajnih uloga, možda čak jedina trajna uloga u životu.
Ako ste organizovali život tako da vam riznica trajnih uloga ostane prazna, onda ste dopustili da vas zavede popularna kultura i liši vas pravog životnog bogatstva, dubokog i trajnog zadovoljstva koje jedino porodični odnosi mogu da donesu- podseća Stiven Kavi.
Kako provoditi kvalitetno vreme sa porodicom?
Pravu sreću ne donose ni novac, ni slava, već kvalitet naših odnosa s ljudima koje volimo i poštujemo. Knjiga “7 navika uspešnih porodica” pomoći će vam da nađete odgovore na uobičajene porodične probleme, od toga kako prestati da razmišljate kao “ja” i početi da razmišljate kao “mi”, kako kvalitetno provoditi vreme sa porodicom uprkos poslovnim obavezama, kako stvoriti sklad u porodici u kojoj se svi uzajamno vređaju, kako podstaći decu da uče, rade kućne poslove, a da ih na to ne podsećate…
Knjiga Stivena R. Kavija “7 navika uspešnih porodica” je odskočna daska za način razmišljanja i ponašanja koja pomaže da učinite najviše što možete i upućuje na najveće blagodeti za vašu porodicu.

Knjigu “7 navika uspešnih porodica” po ceni od 1540 din. + troškovi dostave možete poručiti tel.066060820 ili putem porudžbenice:



 

 

© by BGonline. All rights reserved

Prijavite se za newsletter BGonline-a! Radite na sebi, tu uvek ima posla!

Ostavite komentar

Komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

To Top
PROČITAJTE I OVO:
Rekao bih da ste vi „open mind“ i da za…
error: