Ovi uslovi prodaje definišu postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na našim stranicama. Isporučilac (Prodavac) je BGonline d.o.o. Kupac robe je posetilac web shopa koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u korpu i pošalje narudžbinu a artikal plati prilikom dostave. Cene su sa PDV-om. Valuta je srpski dinar (rsd). Ukoliko prodavac nije u mogućnosti da isporuči sve naručene proizvode isporučiće raspoložive od izabranih proizvoda, a o tome će obavestiti Kupca e-mailom ili telefonom. Proizvodi će biti zapakovani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan da prilikom preuzimanja proizvoda proveri eventualna oštećenja i odmah ih reklamira dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno da odbije da preuzme pošiljku na kojoj su vidljiva spoljna oštećenja! Roba je osigurana od gubitka u dostavi. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe da potpiše otpremnicu, koju dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju. Rok za prijavu reklamacije na oštećenje u transportu je 24h od trenutka preuzimanja robe. Reklamacije na oštećenje prijavljene nakon ovog roka neće biti razmatrane. Prilikom prijavljivanja reklamacije na oštećenje pošaljite nam broj maloprodajnog računa ili porudžbine, kao i slike oštećenja i slike ambalaže uređaja sa svih strana. U slučaju da Kupac naruči robu i odbije da je primi, Prodavac ima pravo da traži od Kupca nadoknadu poštanskih i sopstvenih manipulativnih troškova. Reklamacije Kupac ima pravo na reklamaciju robe u sledećim slučajevima: isporuka robe koja nije naručena, isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transport. Reklamacije se mogu podneti isključivo u slučaju kada je isporučeni proizvod oštećen, nekompletan ili ne odgovara specifikaciji narudžbine. Nakon što primimo vašu reklamaciju na mejl marketing.bgonline@gmail.com ona će biti razmotrena a u roku od tri radna dana od podnošenja reklamacije kupac će biti obavešten o ishodu reklamacionog procesa. BGonline garantuje povraćaj novca kupcu shodno ishodu reklamacionog procesa.