Autentičnost i street kultura
Povodom nedavno otvorene prve zvanične HUGO prodavnice u Beogradu, ali i na celom prostoru bivše Jugoslavije, održana je žurka inspirisana etosom brenda, beogradskim uličnim stilom, urbanom kreativnom zajednicom i njenim najglasnijim predstavnicima.
Za lokaciju su odabrani Silosi, nedavno transformisana industrijska zona na donjem Dorćolu, čija se filozofija četiri sile poklapa sa filozofijom brenda i stavlja akcenat na edukaciju, kreativnost, zaštitu životne sredine i rekreaciju. Za potrebe događaja, Silosi su poprimili boje i energiju brenda HUGO, pre svega zahvaljujući projekciji murala, koji je ulični umetnik Andrej Josifovski Pijanista radio specijalno za HUGO prodavnicu u TC Galerija.
Događaj se tematski i estetski nadovezao na HUGO Louder kampanju, kao njen vrhunac, naglašavajući potrebu davanja prostora inspirativnim umetnicima koji ruše granice, baš kao što to čini i sam brend HUGO. U ritmu HUGO Louder ambasadora u Srbiji, poznatog DJ dvojca Mimi Djo i Fackin Yoma i u prisustvu indi rok benda Buč Kesidi, oživljena su iskustva koja slave različitost.
Događaju su prisustvovale brojne poznate ličnosti poput glumca Milana Marića, glumice Ive Ilinčić, slikarke Svetlane Ninković, bivše voditeljke i danas dizajnerke Aide Jokanović, manekenki Barbare Tatalović i Mine Milutinović, sportiste Nemanje Nedovića, Jelene Ivanović, Nenada Radujevića i brojnih predstavnika iz sveta mode i umetnosti.
© by BGonline. All rights reserved