“Kad je odmor nije teško”
Pod sloganom „Kad je odmor nije teško“na Beogradskom sajmu će od 23. do 26. februara 2023. godine biti održana tradicionalna turistička smotra celog regiona jugoistočne Evrope i drugih delova sveta: 44. Međunarodni sajam turizma i 8. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA.
Sajam turizma će i ove godine u halama 1, 1A i 4 Beogradskog sajma predstaviti veliki broj popularnih svetskih destinacija sa sve raznovrsnijom turističkom ponudom, autentičnim smeštajnim kapacitetima prilagođenim savremenim turistima. Tradicionalno, na sajmu će učestvovati najznačajnije turističke agencije, udruženja i organizacije, hoteli, turistički centri, transportne kompanije i međunarodni tur-operatori.
Zemlja partner Sajma turizma 2023: Narodna Republika Kina
Ovogodišnji sajam biće prilika da se, uz pomoć i veliku podršku Ministarstva za turizam i omladinu Republike Srbije unapredi turistička razmena, da se domaći turisti kroz prezentaciju Nacionalne turističke agencije Narodne Republike Kine upoznaju sa mogućnostima da posete zemlju bogate istorije i nasleđa. Kineski turisti bili su među najbrojnijim stranim gostima Srbije i partnerstvo na ovogodišnjem Sajmu turizma prilika je da se taj trend nastavi. Kao poseban događaj na Sajmu turizma planiran je i B2B susret sa predstavnicima iz Kine u koordinaciji sa Privrednom komorom Srbije.
Na 44. Sajmu turizma izlagači i posetioci iz preko 30 zemalja i preko 40 tur-operatora iz zemlje i inostranstva
Destinacije kontinuirano prisutne na sajmu i omiljene kod domaćih turista tu su i ove godine: Turska, Grčka, Crna Gora, Tunis, Bugarska, Slovenija, Bosna i Hercegovina, Hrvatska, Kipar, Severna Makedonija… kao i prošlogodišnji učesnici – ostrvske destinacije Maldivi, Sao Tome & Principe.
Prvi put na Sajmu turizma
Premijerno će na sajmu ove godine svoje turističke atrakcije, prirodne lepote i osobenosti predstaviti: Alžir, Burundi, Kamerun, Obala Slonovače, Gabon, Ekvatorijalna Gvineja i Namibija.
Ekskluzivne sajamske cene, first minute ponude i paketi sa pogodnostima. Omiljen od strane posetilaca kao godišnji orijentir za odabir aranžmana i mogućnosti za putovanja, sajam će i ove godine pružiti priliku posetiocima da iz velike ponude izaberu prema svojim afinitetima: porodična putovanja, daleke i egzotične destinacije, putovanja za mlade, city break, odmor i oporavak u banjama, spa vikende na planinama, eko i aktivni turizam, kongresna dešavanja…
Turizam Srbije
Srbija će svoje turističke adute predstaviti u hali 4 Beogradskog sajma kroz autentične nastupe Turističke organizacije Srbije (TOS), Turističke organizacije Beograda (TOB), kao i učešće mnogobrojnih lokalnih i regionalnih turističkih organizacija iz svih delova Srbije.
Turistička organizacija Srbije će pod sloganom „SRBIJA Doživi!“ (eng. „Experience! SERBIA“) u danima sajma predstaviti kulturu, umetnost i istoriju Srbije, prirodne lepote Srbije kao i brojne manifestacije. I ove godine Turistička organizacija Srbije je pripremila veliki broj aktivnosti za posetioce sajma, poput aktivacija Fotografija za poneti “SRBIJA Doživi“ i kaleidoskopa koji nudi potpuno nov način doživljaja destinacije i primenu novih tehnologija u vizuelnoj prezentaciji. Učiniće da svi mi za trenutak otputujemo u najlepše delove Srbije.
Kviz znanja će pružiti priliku posetiocima da provere koliko poznaju svoju zemlju, da otkriju detalje i steknu nova znanja. Spoj tradicionalne i moderne Srbije biće prikazan u etno kutku kroz radove umetnica koje će izrađivati etno motive na modnim detaljima.
Na zajedničkom štandu predstaviće se i JP Skijališta Srbije, Zavod za zaštitu prirode Srbije, Etnografski muzej i Nacionalna asocijacija upravljača turističkih speleoloških objekata Srbije.
Pokrajinski sekretarijat za privredu i turizam AP Vojvodine predstaviće se u hali 1 gde će prezentovati ukupnu ponudu turističkih potencijala Vojvodine, privredno – turističkih manifestacija, dobitnike znaka „Najbolje iz Vojvodine“, kao i programom ženskog preduzetništva i autentičnih starih zanata karakterističnih za područje Vojvodine. U hali 1a predstaviće se gastro turistička ponuda Vojvodine kroz prezentaciju vinskog turizma Fruške Gore i manifestacije Noćni bazar.
Grad Beograd svoje aktivnosti promovisaće zajedničkim programom Turističke organizacije Beograda, Gradske uprave-Sekretarijata za privredu, gradskih opština, ustanova i preduzeća. Turistička organizacija Beograda će pod sloganom ‘’GO BELGRADE’’, promovisati turističku ponudu našeg grada kao poslovne destinacije, privlačne za investicije, kongrese i seminare, grada kulture, manifestacija i događaja, grada sporta; ‘’dobre energije, šopinga i zabave’’, ali i destinacije koja je uvek nova i zanimljiva za sve kategorije posetilaca; promovisaće raznovrsne programe kulturne i turističke ponude.
Beogradski sajam turizma namenjen je i profesionalcima iz svih sektora turističke industrije. Paralelno će se na Beogradskom sajmu održati i 18. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA, koji će prikazati najsavremeniju opremu za hotelske i ugostiteljske objekte.
Bogat prateći program prezentacije, promocije, konferencije…
Stručnjaci iz oblasti turizma doneće nova znanja iz turizma i otvoriti najaktuelnije teme o trendovima u kongresnom turizmu, online plaćanju, mladim preduzetnicima koji su se uspešno otisnuli u vode turizma…
Radno vreme Sajma turizma i Sajma HORECA-OPREMA:
ČET – SUB, 23 – 25. februar: 10:00 – 19:00
NED, 26. februar 10:00 – 18:00
© by BGonline. All rights reserved