BG online

Hrana & Recepti

Kuskus u tanjiru- za vitku liniju i bolje zdravlje

Kuskus je vrsta testenine, poreklom iz Maroka. Ove sitne loptice od griz-brašna tradicionalno su jelo severnoafričke i mediteranske kuhinje. Jedna šolja kuskusa ima oko 180 kalorija, daleko manje u poređenju sa šoljom pirinča ili kinoe.
Vrlo je ukusan, lako se priprema i dobro kombinuje sa drugim namirnicama. Odlična je zamena za rižu, a obavezan deo mnogih dijeta. Kus kus je bogat proteinima koji su važni za održavanje visokog nivoa energije, ali i jačanje mišića (posebno posle vežbi). Telo, takođe, koristi proteine da bi zalečilo rane i izgradilo enzime.

Način pripreme:
Preliti kuskus kipućom vodom, posoliti i dodati ulje, maslinovo ulje ili puter. Ostaviti da odstoji par minuta. Kus kus se najčešće služi uz pikantna jela od povrća i mesa. Nezaobilazan je sastojak alžirske, tunižanske i marokanske kuhinje. Izgledom podseca na proso, ali se na neki način smatra i vrstom paste.
Kuskus sadrži i selen, antioksidans koji je poznat po tome da štiti krvne sudove od ateroskleroze, ali sadrži i kalijum koji potpomaže kontrolu ravnoteže tečnosti i reguliše kontrakcije mišića. Pored toga, jedna šolja pšeničnog kuskusa sadrži i osam procenata dnevnog preporučenog unosa gvožđa.

 

Hrana naša nasušna – Dr Predrag Nenadić

 

SHOP

Kako razmrsiti klupko anksioznosti?

By / 31/08/2022 / 0 Comments

Brinite o sebi kao dobra mama

By / 04/09/2022 / 0 Comments

Emocionalno nezreli ili nedostupni roditelji stvaraju osećaj zanemarenosti kod dece

By / 09/09/2022 / 0 Comments

Kako mršaviti uz pomoć jabukovog sirćeta?

By / 22/09/2022 / 0 Comments

Sa svojom istinom čovek mora da se druži

By / 20/09/2022 / 0 Comments
© by BGonline. All rights reserved

Prijavite se za newsletter BGonline-a! Radite na sebi, tu uvek ima posla!

Ostavite komentar

Komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

To Top
PROČITAJTE I OVO:
Šta nam dobro mogu doneti naši strahovi? Da li je…

You cannot copy content of this page