„Možete kuvati najbolju kafu, praviti najbolje patike, imati najbolju tv emisiju ili stvoriti najveće umetničko delo na svetu, ali ukoliko ne umete da prodate svoj proizvod, niste u igri. Zato prodaja treba da vam bude na vrhu liste prioriteta jer se tako stiče gotovina, a ona vam omogućava da radite sve ostalo. Bez nje ste kao riba na suvom, bez vazduha. Keš je kiuseonik…“- kaže u knjizi „#AskGaryVee“ popularni motivator novog doba Gary Vaynerchuk.
On je u ovom bestseleru Njujork Tajmsa sumirao najvažnije odgovore na pitanja koja se tiču preduzetništva, liderstva, porodičnog biznisa, balansiranja, marketinga, društvenih mreža.
DNK vaše kompanije
„Vaše najbolje veštine su DNK vaše kompanije. Razvijajte ih i negujte jer će one biti zaštitni znak vaše kompanije.“- tvrdi Gary i podseća koliko je važna vera u sebe. „Verujte u svoje vrline. To je potcenjena poslovna strategija u svetu u kome je tako mnogo ljudi opsednuto ispravljanjem svojih mana da sasvim zanemaruju veštine kojima su obdareni rođenjem.“
Ova popularna i korisna knjiga sumira čuvenu online emisiju #AskGaryVee sa najvažnijim odgovorima na pitanja koja se tiču preduzetništva, marketinga, društvenih mreža, razvoja biznisa, liderstva, razvoja ideja, efikasnosti, motivacije i svega što vam omogućava da unapredite svoj posao i svoje mesto kao profesionalca u bilo kojoj oblasti.
Šta rade osrednji ljudi?
„Ako imate gomilu beležaka, a nemate proizvod, onda nemate ništa. Ako ne umete da mi kažete kako ćete napraviti svoj proizvod, opet nemate ništa. A ako mislite samo tri godine unapred, veoma ste ranjivi. A to je baš ono što rade osrednji ljudi. U sredini se sve odvija kao i uvek…“- zaključuje Gary Vaynerchuk.
Knjigu “#AskGaryVee” po ceni od 1100 dinara + troškovi dostave možete poručiti telefonom 066060820 ili putem porudžbenice:
© by BGonline. All rights reserved