U Beogradu će se od 20.do 26.marta održati 56. Međunarodni salon automobila 17. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme “Motopassion”, jedan od najznačajnijih i najzapaženijih događaja u regionalnoj, evropskoj ali i globalnoj automobilskoj sajamskoj industriji.
Međunarodni sajam automobila donosi spektakl za sve ljubitelje četvorotočkaša, inovacija i tehnoloških dostignuća. Pod ovogodišnjim sloganom “Vožnja koja se ne propušta”ovaj prestižni sajam okuplja najpoznatije svetske automobilske brendove, proizvođače komponenti i prateće industrije, nudeći uvid u najsavremenije trendove, najnovije modele i revolucionarna rešenja koja oblikuju budućnost ove industrije. Svojim 17. izdanjem, već tradicionalni pratilac automobilskih priredbi na Beogradskom sajmu, Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme “Motopassion”, održava se u isto vreme i na istom mestu.
Ovogodišnji, 56. Međunarodni salon automobila okupiće 257 izlagača. Predstaviće 46 automobilskih i 12 brendova lakih privrednih vozila. Od 46 automobilskih brendova čak 43 će premijerno predstaviti – 80 modela. Od 12 brendova lakih privrednih vozila 9 njih će predstaviti 27 premijera. Na “Motopassionu” svoje mesto su obezbedila 74 izlagača, sa 42 moto brenda. Od 42 moto & ATV brenda, dok 21 brend predstavlja – 72 premijere.
Novi brendovi
Ovogodišnja manifestacija ostaće upamćena po izuzetnom interesovanju izlagača koji prvi put učestvuju na ovom sajmu, pre svega izlagača iz Kine. Uz ostale brendove iz Kine, koji su i ranije izlagali na ovoj manifestaciji, veliko interesovanje pobuđuje i premijerni nastup globalno atraktivne kompanije BYD. U predsajamskom periodu organizator je najavio i “brendove iznenađenja dok neki domaći uvoznici predstavljaju čak i po četiri svetska brenda.
U vezi sa novim prostornim i organizacionim okolnostima, u izvesnoj meri je “redizajniran” izložbeni prostor, odnosno raspored izložbi, brendova i drugih eksponata i usluga po halama, što je od značaja za posetioce koji ovu manifestaciju prate duži niz godina. Tako je, u susret pojačanom interesovanju novih brendova, koji prvi put učestvuju na ovom sajmu, delimično promenjen i format manifestacije, a otvoreni su i novi izložbeni prostori za predstavljanje novih brendova – hale 2A i 2B. I pored izuzetne potražnje i deficita prostora hala 1 je rezervisana za većinu “standardnih” brendova. Oni iz premijum kategorije biće u hali 3. Program lakih dostavnih vozila biće u hali 3A. Hala 4 je rezervisana za “Motopassion”, a hala 1A i deo hale 2B za prateću industriju i garažno-servisnu opremu. Tako će se u “premium” hali 3 naći brendovi kao što su BMW, Mini, Maserati, Audi i Porsche. U ovom segmentu, možda i najinteresantnijem za posetioce, ljubitelji automobila uživaće u izložbi ekskluzivnih, luksuznih i sportskih modela, superautomobila prestižnih proizvođača koji impresioniraju svojom snagom, aerodinamičnim linijama i vrhunskom tehnologijom, često prilagođenih individualnim potrebama kupaca, sa besprekornim enterijerima i najsavremenijim multimedijalnim sistemima. U najvećoj, centralnoj hali 1, smestiće se velikani kao što su VW, Nissan, Škoda, MG, Subaru, Seat, Cupra, Honda, Toyota, Opel, Peugeot, Suzuki, Fiat, Alfa Romeo, Jeep, Abarth, Citroen, Chery, Ford, Hyundai, Renault, Dacia, Mazda, Kia, Volvo, Geely i Link & Co.
 
© by BGonline. All rights reserved