Blog je virtuelni dnevnik koji je za vrlo kratko vreme postao moćan alat kako pojedinaca, tako i brojnih kompanija. Oni putem bloga promovišu u online svetu sebe, svoj rad, usluge ili svoj brend i imaju u rukama fantastičan alat kojim privlače pažnju potencijalnih klijenata i onih kojima su sadržaji njihovog bloga namenjeni. Najbitnija odlika tekstova na blogu, ali i internetu uopšte je autentičnost. Siguran recept da se čitaoci vraćaju na vaš blog jeste upravo jedinstven sadržaj koji će im zadržati pažnju i navesti ih da vas iznova čitaju. Važno je i da pišete o temama koje već poznajete dovoljno dobro, a ne da po svaku cenu pratite trendove i pri tom još to ne radite baš najbolje.
Kako se postaje bloger?
Kad jednom uđete u svet blogovanja pitaćete se zašto vam je trebalo toliko vremena da se upustite u pisanje. Koliko god da vam bude trebalo vremena da savladate osnove i pređete na naprednije nivoe blogovanja, na duže staze blog vam može doneti samo korist. Kako ne biste lutali i bili samouki (što sa sobom donosi i mnogo više utrošenog vremena za postavljanje i pisanje bloga), možete se obratiti profesionalcima i pohađati KURS BLOGOVANJA na kojem ćete naučiti baš sve što vam je potrebno da biste za relativno kratko vreme mogli da započnete vašu online priču. Časovi se održavaju u centru Beograda u malim grupama.
Šta ćemo učiti?
Vrlo važan segment uspešnosti bloga se ogleda i u kvalitetu tekstova koji se na njega postavljaju. Zato se tokom obuke polaznici pored tehničke strane postavljanja bloga na online platformu upoznaju i sa svim onim segmentima koji blog odnosno tekstove na njemu čine uspešnim i čitanim, ali i dobro kotiranim od strane internet pretraživača.
Tokom škole blogovanja saznaćete i šta je poslovni blog i zbog čega je potreban vašim klijentima, kako da efektno istražite potrebe vaše ciljne grupe, tajne dobrog naslova, uvoda i završetka teksta, efektno formatirate tekstove za blog, pronađete prave ilustracije, primenite osnove SEO optimizacije. Šta sve jedan post na blogu treba da sadrži? Šta je to dizajn teksta na blogu? Kako se koristi „Poziv na akciju“ (CTA) i zašto? Kako da se vaš tekst deli efikasno na drštvenim mrežama? Kako da sam kreiram i postavim svoj web sajt? Ovo su samo neka od pitanja na koje ćete dobiti odgovore od profesionalaca u ovom poslu, iskusnog web developera i copywritera, kreatorima online časopisa BGonline (www.bgonline.rs) koji ima preko 400 000 posećenih stranica mesečno.
Kurs je prilagođen početnicima, ali i onima koji žele da dopune i strukturišu postojeće znanje. Prijave i informacije na mail: bgmedia011@gmail.com . Kontakt tel: 066060820