Kako motivisati učenike da uče – Džere Brofi
Cena: 1,980.00 din
Pisana posebno za nastavnike, ova knjiga nudi bogatstvo principa za motivisanje učenika da uče, zasnovanih na istraživanjima. Njen fokus na motivacionim principima, umesto na motivacionim teoretičarima ili teorijama, prirodno vodi u diskusiju o konkretnim strategijama u učionici.
“Izazov s kojim se nastavnici suočavaju jeste da otkriju načine kako da svoje učenike podstaknu u nastojanju da razviju znanja i veštine za šta su aktivnosti učenja i osmišljene, bez obzira da li učenici uživaju u tim aktivnostima ili ne. Pod ovim podrazumevam motivisanje učenika da uče, a ova knjiga ističe strategije kako to činiti”.- Džere Brofi
Kroz celu knjigu principi i strategije povezuju se sa realnošću u savremenim školama i učionicama. Obezbeđene su smernice za prilagođavanje motivacionih principa grupnim i individualnim razlikama, za „korektivni rad“ sa učenicima koji su postali obeshrabreni ili nezadovoljni. U ovom izdanju, autor razmatra i ulogu roditelja u motivaciji za školu, teoriju cilja i teoriju samoodređenosti, vrednosne aspekte motivacije, aspekte motivacije koji se tiču selfa i identiteta, te ulogu nastavnika u podržavanju motivacije učenika. Tekst usmerava na one aspekte literature o motivaciji koji su direktno primenljivi na poučavanje u učionici, a. fokus je pretežno na nastavniku kao motivatoru, umesto na učeniku kao nekom ko biva motivisan.
Svaki odeljak sadrži zaključke i sažetke, kao i pitanja za razmišljanje i preporučenu literaturu.
Broj strana: 590
Cena: 1980 din + troškovi dostave
Knjigu možete poručiti i telefonom : 066 060820
ISPORUKA NA ADRESU, PLAĆANJE POUZEĆEM. POŠILJKE VAN SRBIJE SE ŠALJU NAKON UPLATE KNJIGE I POŠTARINE.
Opis
Pisana posebno za nastavnike, ova knjiga nudi bogatstvo principa za motivisanje učenika da uče, zasnovanih na istraživanjima. Njen fokus na motivacionim principima, umesto na motivacionim teoretičarima ili teorijama, prirodno vodi u diskusiju o konkretnim strategijama u učionici.
“Izazov s kojim se nastavnici suočavaju jeste da otkriju načine kako da svoje učenike podstaknu u nastojanju da razviju znanja i veštine za šta su aktivnosti učenja i osmišljene, bez obzira da li učenici uživaju u tim aktivnostima ili ne. Pod ovim podrazumevam motivisanje učenika da uče, a ova knjiga ističe strategije kako to činiti”.- Džere Brofi
Kroz celu knjigu principi i strategije povezuju se sa realnošću u savremenim školama i učionicama. Obezbeđene su smernice za prilagođavanje motivacionih principa grupnim i individualnim razlikama, za „korektivni rad“ sa učenicima koji su postali obeshrabreni ili nezadovoljni. U ovom izdanju, autor razmatra i ulogu roditelja u motivaciji za školu, teoriju cilja i teoriju samoodređenosti, vrednosne aspekte motivacije, aspekte motivacije koji se tiču selfa i identiteta, te ulogu nastavnika u podržavanju motivacije učenika. Tekst usmerava na one aspekte literature o motivaciji koji su direktno primenljivi na poučavanje u učionici, a. fokus je pretežno na nastavniku kao motivatoru, umesto na učeniku kao nekom ko biva motivisan.
Svaki odeljak sadrži zaključke i sažetke, kao i pitanja za razmišljanje i preporučenu literaturu.
Broj strana: 590
Cena: 1980 din + troškovi dostave
Knjigu možete poručiti i telefonom : 066 060820
ISPORUKA NA ADRESU, PLAĆANJE POUZEĆEM. POŠILJKE VAN SRBIJE SE ŠALJU NAKON UPLATE KNJIGE I POŠTARINE.
Recenzije
Još nema komentara.