BG online

Estetika

Ženstvenost i prirodna lepota

Monika Beluči u kampanji za NIVEA kozmetiku

Slavna italijanska glumica Monika Beluči novo je zaštitno lice brenda NIVEA. Ona je simbol autentične i bezvremenske ženstvenosti, prirodne lepote i kao takva savršeno predstavlja i osnovne vrednosti koje stoje iza NIVEA brenda: autentičnost, ženstvenost, porodica i pouzdanost, dok je ideja o lepoti koja dolazi iznutra ono što spaja Moniku Beluči i NIVEA Cellular Hyaluron Filler liniju proizvoda, za čiju kampanju je Monika zaštitno lice.
NIVEA Cellular Hyaluron Filler proizvodi aktiviraju ćelije kože da samostalno proizvode hijaluronsku kiselinu i kolagen, čime koža dobija volumen, konture, postaje zategnuta, a bore umanjene.
Ova jesen donela je i novitete u Labello asortimanu, kreone za usne u koral crvenoj i boji crne trešnje. Sve nijanse su obogaćene pigmentima koji pružaju blistavu, intenzivnu boju. Popularna Labello formulacija za negu pruža dugotrajnu hidrataciju, a prirodni sastojci poput ulja avokada i jojobinog ulja, trenutno hidriraju usne.

© by BGonline. All rights reserved

Prijavite se za newsletter BGonline-a! Radite na sebi, tu uvek ima posla!

Ostavite komentar

Komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

To Top
PROČITAJTE I OVO:
Life coach Ana Nadeždić će u rodnom Beogradu (Ana protekle…