fbpx

BG online

Vesti

Sačuvajte vreme, novac i živce! Naučite kako da promovišete sebe

Bez marketinga može da vam se desi jedna užasna stvar… NIŠTA!, reči su zabavljača F. T. Barnuma u kojima je mnogo istine. U vreme novih medija koji prenose in¬formacije putem blogova, podkasta, društvenih mreža i drugih online platformi, pažnja njihovih korisnika je usmerena na poruke koje su im upućene iz online sveta. Kako biste se povezali s njima i razvili veze unutar njiho¬vih zajednica, potrebno je da se osposobite da iskoristite nove medije.

Marketing u digitalnoj eri

Članovi online zajednice su verni: oni slušaju savete blogera i podkastera, po¬sećuju događaje koji oni preporučuju, koriste proizvode i usluge koje oni odobravaju i zastupaju stavove koje oni zagovaraju. Kao što onlajn marketinški ekspert Peni C. Sansevieri ističe „Potrošači ne kupuju sa reklama, kupuju od drugih potrošača“.
U novim medijama, informacije se prenose viralnim marketingom. To znači da, kad je informacija uvedena u zajednicu, članovi je komenta¬rišu što uzrokuje širenje priče od osobe do osobe i dalje na druge zajednice, poput ljudskog virusa.
„Marketing je umetnost buđenja interesa – kako promovi¬sati sebe, proizvod ili uslugu. To je ubeđivanje drugih da vas hvale na sva usta, da vrište na sav glas o tome ko ste vi, šta radite i zašto je to važno. Marketing će vas pozicionirati na mapi jer gradi vaš identitet, povećava vašu vidljivost, stvara prepoznatljivost, širi dalje vašu poruku i tera ljude da kupuju, investiraju i posluju sa vama“- kažu autori knjige „Digitalna gerila“ (gerila marketing u digitalnoj eri) Džej Konrad Levinson Rik Frišman i Džil Lublin.

Umetnost stavljanja sebe pod svetla reflektora

Marketing je umetnost stavljanja sebe pod svetla reflektora, ali oni ne sijaju na svakog. Da biste bili u centru pažnje, pozicionirajte se. Reflektori obasjavaju samo one koji radom dođu do bine.
„Pozicioniranje je proces koji zahteva vreme i niz akcija koje zahte¬vaju eksplicitno planiranje, posvećenost detaljima, konstantno praćenje. Zato ih i zovu marketinškim kampanjama. U ovoj knjizi objasnićemo Gerilske taktike.
U marketingu je pravilo broj jedan „pevaj o sebi hvalospeve“, ali to ra¬dite melodično, muzički, kako ne biste oterali druge Ako nikome ne kažete koliko ste dobri, niko drugi neće to reći umesto vas. Ako se ne nametnete, oni koji su agresivniji pro¬biće se ispred vas, blokirati vam put, a vi ćete završiti zarobljeni na istom onom starom mestu, i nikada nećete napredovati.“- napisali su autori u uvodniku ove knjige.

Medijska slika o vama

Ovaj posao zahteva puno radno vreme. Postati prepoznatljiv brend – to je ono što će vas pozicionirati na mapi. Brendovi imaju status i prestiž. Oni daju veliku prednost u po¬slovanju. Kad se vaše ime po prvi put pojavi u novinama, na TV-u ili na internetu, javnosti se skreće pažnja na vas i ljudi počinju da budu svesni vašeg postojanja.
Prepoznatljivost imena ne znači samo da ljudi znaju ko ste, već i da znaju čime se bavite. To je povezivanje imena sa proizvodom ili uslugom. Kad vaše ime postane prepoznatljivo, javnost će vas se setiti, a kada žele vaš proizvod ili uslugu, stajaće u redu da posluju sa vama.
U knjizi „Digitalna gerila“ ćete između ostalog pročitati kako da sebe predstavite, sačuvate vreme, novac i živce, razvijate kampanju, kreirate medijsku sliku o sebi, promovišete se snažno i efikasno, istaknete svoju originalnost, postanete neko o kome će drugi da pričaju, naučite vazne strategije, izgradite svoj posao uz pomoć web sajta i uplovite u publicitet.

Knjigu „Digitalna gerila“ po ceni od 990 dinara + troškovi dostave možete poručiti telefonom 066060820 ili putem porudžbenice:



     

     

    © by BGonline. All rights reserved

    Prijavite se za newsletter BGonline-a! Radite na sebi, tu uvek ima posla!

    Ostavite komentar

    Komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    To Top
    PROČITAJTE I OVO:
    Način života u kojem ćete uživati „Kad provirite iz zone…
    error: