BG online

ZDRAVLJE

Sačuvajte emocije, izgubite kilograme

…Niko se nije ugojio od odlaska na slavu ili rođendan, već od svakodnevnih grešaka u ishrani…

Dok nižu izgovore zbog kojih ne mogu da počnu sa dijetom ni danas, ni sutra, ni od narednog ponedeljka, ljudi su sve očajniji u sopstvenoj koži i sa mnogo kilograma viška koje nose na svojim leđima.

Oslobodite se prejedanja i loših navika

Činjenica je da su ljudi nekad bili mršaviji, aktivniji, disciplinovaniji, napominje nutricionista Ana Lipowatz, kreator programa ishrane Fett Frei koji je tokom proteklih sedam godina “istopio” na stotine kilograma zadovoljnih klijenata.  Ana Lipowatz  je danas najponosnija na one korisnike Fett Frei programa koji su uspeli da se zauvek oslobode prejedanja i trajno promene navike u ishrani, dok joj je najveći kompliment kad čuje da ih program nije “emocionalno koštao”.
-Mnogi za svoj višak kilograma krive genetiku, nemanje vremena, štitnu žlezdu…  Izgovor je uvek lako naći i on nam donosi samo gubljenje vremena, jer tako neće niko rešiti ništa. Nijedan se problem ne rešava traženjem izgovora. Svi mi živimo stresno. Niko od onih koji dođu kod mene u ordinaciju ne govori da ima vremena da se po ceo dan bavi svojom ishranom. Poenta zdrave ishrane nije težnja da se nađe najzdravija ishrana jer je to iluzija, već da se spozna šta je održiva ishrana što je u praksi i svakodnevici prosečnog čoveka realno izvodljivo.

Ručak je važan baš kao i doručak

Pogrešno je razmišljanje „od ponedeljka menjam sve“, napominje Ana Lipowatz i dodaje da mršavljenje ne treba povezivati sa mučenjem, što je prva asocijacija onima koji su jedva čekali da se neka od iscrpljujućih dijeta završi i da što pre nastave po starom.
-Uzaludan je trud mučiti se dijetama. Fett Frei program ishrane nema nikakvu magičnu pilulu, a ljudi stalno misle da će se pojaviti neko ili nešto ko će im rešiti problem umesto njih. Čime god da se bavite, možete prilagoditi ishranu vašem danu i obavezama. Ručak je jednako bitan, baš kao i doručak. Moji klijenti ručak moraju upisati u spisak svojih dnevnih obaveza kako bi bili radno sposobni i koncentrisani.
-To može biti rižoto sa pečurkama, mesom, povrćem, krompir salata sa tunjevinom, salata od sočiva, pasulja, boranije. Može čak da jede sendvič za ručak, a varivo za večeru – kaže nutricionista Ana Lipowatz, ali napominje da sendvič ne sme biti u beloj kifli, već sa integralnim hlebom i sa puno salate, nešto sira, šunke ili tunjevine, sa pokojom maslinom.

Hleb je obavezan deo ručka

Hleb nam daje osećaj sitosti, a Anina definicija zdrave ishrane je da je to hrana koja nas dugo drži sitim.
-Iako znamo da su brokoli i riba zdravi, nemoguće je hraniti se njima svakog dana. Fast food hrana radi suprotno i nakon dva pojedena kroasana, bićete za kratko vreme gladni- ističe Ana Lipowatz.
Kad vam se dogodi da ogladnite dok ste u gradu ili negde van kuće, možete se tad snaći onako kako vam okolnosti nalažu, a Ana Lipowatz ističe da se svima dešavaju takvi dani kad ne mogu da ispoštuju program ishrane, ali da se od tih dana niko nije ugojio.
-Niko se nije ugojio ni od odlaska na slavu, niti na rođendan, već od svakodnevnih grešaka u ishrani. Tokom dvomesečnog programa ishrane Fett Frei svi moji klijenti imaju pravo na tri džokera.

Kad smo spremni?

Mnogi nisu sigurni da umeju da prepoznaju trenutak kad su spremni za početak promene loših navika u ishrani, a Ana kaže da ona ne može pomoći onome ko sebi ne želi da pomogne.
-Posle razgovora sa mnom mnogi se opuste, a najviše volim kad mi kažu da ih program nije emocionalno koštao. Nisu “emocionalno stradali”, čekali da se završi i navalili odmah na ono što nisu smeli da jedu. Spustim im tenziju kada vide da je misija moguća. Ne dodajem ulje na vatru, niti nove zabrane. Uvek izdvajam porodične rezultate jer često cele porodice dolaze kod mene s ciljem da zajednički krenu sa programom. Veoma me raduju uspesi majke i ćerke kad na primer zajedno krenu putem Fett Frei ishrane a posebno me raduje uspeh kod mladih ljudi jer je s njima najteže raditi. Moj profesor u Beču kaže “Nemojte mladima govoriti da je nešto zdravo jer se njima zdravlje podrazumeva”. S godinama dolaze zdravstveni problemi pa je motivacija za mršavljenje veća, mada svi vole da izgledaju lepo, i oni u 40, ali i u 60 godina- zaključuje Ana Lipowatz.

Branka Gajić

Ana Lipowatz, diplomirani farmaceut i magistar nutricionizma, tvorac FETT FREI programa koji se zasniva na mišljenju da nije važno koliko kilograma pokazuje vaša vaga, već kakvog su kvaliteta vaši kilogrami. To u praksi znači da muškarac visok 185cm, težak 100kg nije debeo ako je to pre svega mišićna masa, a da pri tom žena, koja ima “normalnu” težinu može da izgleda debelo ako ima malo mišićne mase, a mnogo masnog tkiva, ili naravno savršeno, ako je obrnuto. Ana Lipowatz radi sa klijentima u Beogradu i Beču, ali i putem skype-a.
Program Fett-frei Ane Lipowatz!
Za samo 60 dana je moguće ostvariti ovaj san: smršati bez gladovanja uz hranu koju volite!
Ani Lipowatz možete pisati na mail: [email protected]

fett-frei

Arhiva tekstova Ane Lipowatz:
Pogled u tanjir muškarca i žene
Kako se hraniti tokom leta?
Ne turirajte organizam čestim obrocima
Kako reći NE hrani od koje se gojimo?
Stop dijetama- oslobodite se viška kilograma zauvek bez suplemenata, iluzija i prodavaca magle
Uz FF ishranu oslobodićete se viška kilograma
Emocije, ishrana i problem s kilogramima
Budite pažljivi sa mesom
Mršavljenje uz podršku nutricioniste
Insulinska rezistencija, dijagnoza savremenog čoveka
Postoji li „superhrana“?
Umeće uživanja je mentalni proces
Šta vas vodi prema hrani?
Topljenje kilograma uz Fett frei
Vratite se dobrim navikama, mršavite s osmehom
Zlatna pravila pravilne ishrane
Kako izgubiti kilograme i zadržati vitku liniju?
Musli s jogurtom
Zašto je teško izgubiti kilograme?
Piti mnogo vode (ni)je zdravo
Šta nam se dešava kad držimo dijetu?
Namirnice koje utiču na lučenje insulina
Nutricionista ličnim primerom motiviše klijente
Život bez slatkiša je moguć i lep
Zašto (ne) treba mešati proteine i ugljene hidrate?
Tajne pravilne ishrane
Kako početi dijetu?
Pametno i kvalitetno mršavljenje
Opsednutost zdravom ishranom
Hrana ne sme da bude „terapija“
Efikasno mršavljenje
5 saveta koji će vam pomoći u mršavljenju
Mršavljenje preko interneta
Dan bez štrudle je kao nebo bez zvezda
Prirodna higijena
Šta je pravilna ishrana?
Vitki a siti
Šta nam telo kaže?
Ne plašite se ugljenih hidrata

© by BGonline. All rights reserved

Prijavite se za newsletter BGonline-a! Radite na sebi, tu uvek ima posla!

Ostavite komentar

Komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

To Top
PROČITAJTE I OVO:
Dan bez stresa u Beogradu Mentalni poremećaj ne diskriminiše i…