BG online

Sajam automobila
Vesti

Međunarodni salon automobila i sajam motocikala “Motopassion”

Više od 100 premijera u Beogradu

Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme “Motopassion” održaće se 22. marta i trajaće do 31. marta. Tokom ove manifestacije biće predstavljeni svi vidovi drumskog saobraćaja, automobilske i prateće industrije, lakih dostavnih vozila i garažno-servisne opreme, ali i ponuda pratećih usluga banaka, lizing kompanija i osiguravajućih društava.
Sedam dana pre otvaranja sajamskih kapija, prema spisku koji do početka sajma može da bude samo bogatiji Salon automobila 2019. obogatiće 35 automobilskih brendova. Od tog broja, 26 brendova je prijavilo čak 48 premijera, a 15 brendova je prijavilo 32 noviteta ili redizajna. U sektoru lakih motornih vozila na sajmu će se pojaviti 11 brendova. Na “Motopassionu” će mesto naći čak 36 brendova, a 23 brenda su prijavila čak 50 premijera.
Prema podacima Srpskе asocijacijе uvoznika vozila i delova, u Srbiji tokom 2018. godine prodato 7% više novih automobila nego 2017. To se posebno odnosi na laka komercijalna vozila čiji je rast, zbog specifičnih uslova finansiranja prodaje u nekim segmentima doslovno eksplodirao (procenjuje se da je u solidnoj privrednoj situaciji za svaku novu fabriku potrebno minimalno 50 vozila, što je odlična prilika za kupvinu automobila za koji se ne plaća PDV). U celini, radi se o prvom ozbiljnijem rastu automobilskog tržišta u Srbiji u poslednjih nekoliko godina, čime je dostignut donedavno nedostižan broj od preko 25 000 putničkih i oko 5 550 lakih komercijalnih vozila. (Prostor za tržišno napredovanje prodavci vide i u proceni da je srpsko tržište realno spremno za oko 60.000 vozila.) Kupce je našlo i oko 2.000 luksuznih vozila, a među njima i značajan broj onih skupljih od 200.000 evra.
Naslanjajući se i na ovakav trend, izrazita većina uvoznika i distributera se, kao po dogovoru, opredelila za nuđenje sajamskih povoljnosti ne samo tokom nego i znatno pre sajma, ili povodom sajma. Gotovo listom su takve povoljnosti oročene i završetkom sajma, a neki prodavci su izričito naglašavali da su povoljnije predsajamske ponude ujedno i sajamske i da tokom samog sajma neće biti dodatnih. Očigledno je procenjeno da je u aktuelnim tržišnim okolnostima ovakav princip stimulisanja prodaje, koji nije ograničen trajanjem sajma, povoljniji i za prodavce i za potencijalne kupce.
Pojedinačna ulaznica za Sajam koštaće 400 dinara, grupna 300, grupna za za učenike i studente 200, a ulaznica za “Family Day” (za roditelje sa decom do 16 godina) 800 dinara. Parking u krugu sajma plaća se 150 dinara po satu.

© by BGonline. All rights reserved

Prijavite se za newsletter BGonline-a! Radite na sebi, tu uvek ima posla!

Ostavite komentar

Komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

To Top
PROČITAJTE I OVO:
U toku je prvi #FishChallenge okršaj u Srbiji koji je…