BG online

News

Novi moto Opela, logo i kampanja za Insigniju

„Budućnost pripada svima“ je novi moto Opela, a doterani Opelov logo je u vidu munje, dok je Jirgen Klop novi idealan ambasador ove popularne marke automobila.
Automobilska industrija se menja brže i temeljnije nego ikad pre. Samo vozilo nije više u centru pažnje. Umesto toga, fokus je premešten na prevoz ljudi – što je promena utvrđenog obrasca. Od mehaničkog ka digitalnom, od fosilnih goriva ka elektricitetu, od posedovanja automobila do solucija prevoza vezanih za datu potrebu.
-Novi slogan ’budućnost pripada svima’ svoj izvor ima u Opelovoj duši. Reč je o posvećenju, pristupu i obavezi – što je mnogo više od jednostavnog obećanja kada je o proizvodima reč- rekla je direktorka Opelovog dizajna, Tina Miler (Tina Müller).
Novi slogan naglašava dve strane Opelovog pozicioniranja brenda: „Budućnost…“ – ovo se odnosi na to da su moderne solucije prevoza moguće jedino kroz neprestane inovacije. To je nešto na čemu Opel radi na dnevnom planu. „…pripada svima“ naglašava da ove solucije i buduće tehnologije nisu rezervisane samo za odabrane već su namenjene svima. -Budućnost nije elitistički luksuz već kvalitet života za sve- dodala je Tina Miler.

Timski igrač

Opel je oduvek bio pionir u demokratizaciji inovacija i premijum tehnologija. Uvođenje trostepenog katalizatora i opremanje svih putničkih automobila vazdušnim jastucima pune veličine predstavljaju prekretnicu u podizanju svesti u oblasti ekologije i bezbednosti. Što se bliže prošlosti tiče, moderna IntelliLux LED® matrična svetla u C segmentu, personalna konektivnost i servisni asistent Opel OnStar, kao i revolucionarni Opel Ampera-e električni automobil, glavni su primeri. Ove tehnologije čine vožnju bezbednijom i prijatnijom.
Nova Insignia je automobil za ljude koji znaju šta je važno i pravi timski igrač koji nove mogućnosti čini ostvarivim.

Ostavite komentar

Odgovorite

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Sajt u boji
Na vrh
PROČITAJTE I OVO:
PROČITAJTE I OVO:
Promotivna kampanja Turističke organizacije Srbije namenjena domaćim gostima u cilju…